Ännu mera fräknar..

Heeeeeeello. :)
Är minst lika sjuk som jag var imorse, men Cecilia var snäll och gav mig en treo brustablett idag så jag skulle må lite bättre, usch vad äckligt det var att dricka det. Kunde iallafall stå upp utan att snurra i cirklar, så det blev lite bättre. Jag, Nadja och Sanna gick till B&J och hämtade massa glass idag också, haha. Efter skolan låg jag och Nadja i solen och åt ännu mer glass och lyssnade på musik. Sommaren är på ingång, eller åtminstone en väldigt varm vår. :)

Idag är det tisdag vilket betyder pluggdag för min del. Har gjort några tal i matten som är till imorgon, fast hela kapitlet ska vara klart men vi får se om jag hinner, har massa annat att plugga på, t. ex. kemi/fysik-provet som är imorgon, spanska-provet som är på torsdag (och är hela 7ans viktigaste prov). Ska tvätta ikväll också, har läxa att göra det från hemkunskapen. Orkar inte skriva upp alla läxor, det får mig att ge upp på en gång... Men man får ta lite i taget.

Aja, när jag kom hem så solade jag på balkongen, det var aaaaasvarmt! :D Sen kom min syster hem också och då blev det roligare. Imorgon kommer Emma heeeeem, yeeeeeeey!!!! Tror inte jag ska till skolan imorgon eftersom jag mår som jag gör. Men måste ta en promenad ikväll, vill gå till barnsjön, men jag vill inte gå ensam.

Har fått apmycket fräknar också, det är så ugly ugly. Ser ut som en prickekorv. Bläääää och bu på det. ;) Kunde också sitta i bikini och ett par shorts på balkongen, det var lite pga min höga feber och för att det var riktigt varmt ute. :) Men det var lovely, haha. Skrev en bok nu känns det som, hehe ooops, C ya'll. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0