Äntligen har jag kommit hem..

Okej, berättar om kvällen.
Mötte Gabbi, gick promenad, gick till nyboda, träffade Moa, åt, var ute, var inne, var ute, var inne, blababla, snackade med Dannis, skrattade åt Dunja och Benan, dansade, sjöng, allt möjligt. Sen när jag, Patricia och Dannis varit i danslokalen i kanske 5 min med annat folk så gick jag och Dannis till ringen, sedan träffade vi Patricia och Shamsa och följde dom, sedan träffade vi Karima, sedan gick jag och Dannis hem till Nicklas där Jonas, Varissa, Adam och Nicklas var.. Tog det lugnt där och lyssnade på musik sedan följde jag Dannis en bit och gick sedan hem.

Afrikansk mat är riktigt gott! :D Men ska typ möta min syster vid bussen nu, hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0