Baaaaadaa :D


KOM HEM NU!!!!!! :(

Jag har inget bättre för mig just nu, så jag ska bada. :)
Vill inte gå ut förrän ikväll, orkar faktiskt inte. Haha.
Och Gabbi, det har blivit min kärlek också nu. :( Jag menar Medina, idjut. ;)
Men nu ska jag bada, eller ska jag se på någon dansfilm? Hmm.. Jag kan göra båda! :)
Men nu: BADAAAA! :D

Jag måste bara tillägga att jag har jätteont i min panna! :( Kolla, igår när vi hade åkt bil och jag gick före mamma och min syster, då var hisse nere så då skulle jag öppna hissdörren och då slår jag i den i min panna skithårt eftersom jag försökte få upp den snabbt så jag skulle åka ifrån mamma och syster.. Klaaaaaantigt! Karma, antar jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0