Bakning & matlagning á la Annie & Frida :D

Heeeeeeeeello.
Hinner inte skriva värsta långa nu, måste passa maten. ;)
Iallafall, min syster väckte mig vid 13 idag, vi åt frukost och sedan gick vi ner i centrum, kollade och handlade mat, när vi kom hem så började vi baka, men det var en sak som fattades så JAG fick springa upp till ringen och handla, sen bakade vi, och när det var klart så började vi laga mat. Vi fixade även ett minispa åt mamma, så när hon kom hem så fick hon gå på det spaet medan vi lagade mat.. Asså bakad potatis tar en timme, så det är typ en kvart kvar.. Men nu ska jag gå och hjälpa min kära storasyster som ropar på mig. Det är bara en syster som saknas, men vi får ha många systerkvällar + familjekvällar när du kommer hem, vi saknar dig Emma!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0