Boy, I'm addicted

Heeeey. =)
Hade 2 träningar idag, först med Yasemin och den andra var det jag, Gabbi, Pernilla (?), Emelie och Emma och Jennifer såg på. Värsta knassaken vi ska göra i koreografin, sparka upp med benet så högt vi kan, bak och ner. Svårt att förklara, men det var knas, haha. ;)

Efter träningen så gick jag och min syster till nyboda, det var asiatisk kväll. Gick hem efter typ 15 min, snackade med Moas familj sen gick jag hem och då åt jag men det gick inte så bra... Ska inte gå in på detaljer, men ni förstår säkert.

Var förresten hemma från skolan idag, sov 1 timme inatt, hann somna kl 6 imorse och sedan skulle jag upp en timme senare, då blev det kaos så jag stannade hemma.. Vill inte missa mer än en dag, så hoppas jag klarar av att gå dit imorgon, det beror på om jag klarar av att äta innan... Men men, snackade nyss med Gabbi på msn, var ett tag sen. :) Imorgon efter skolan går jag och G hem till henne och tar det lugnt där, på kvällen blir det träning och sen blir det matkväll, då är det ifrån Argentina, Chile, Peru osv... Vi hörs och ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0