Dannis och Angela

Hello! :)
Skoldagen var okej, efter så gick jag hem och såg på tv (jag ser ALDRIG på tv längre, knas) sedan mötte jag Helen och Angela, gick till centrum, sedan taggade Helen och då gick jag och Angela till lekplatsen och ''lekte'', haha, sedan väntade vi på min syster och då träffade vi Dannis, så hon var med oss, vi satt i biblioteket och Dannis läste arabiska och spanska böcker för oss, haha. ;) Och nu har jag precis ätit och ska kanske ut ikväll, ska typ springa med mamma, det var mitt önskemål, men fett skönt att springa. :O Aja, juste! Fick chokladägg av Dannis förut, haha. :]

Men vi får se, orkar inte skriva mer så säger hejdå här. Hejda pa dajjjjj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0