Do you know you're my miracle?

Hejhej, är glad samtidigt som jag är på ''kärlekshumör'', asså när man lyssnar på kärlekslåtar och tänker på den man gillar, haha, låter stört. ;)
Dagen började med att jag träffade Gabbi, vi gjorde inte så mycket, gick ut och in hela tiden, låg sedan ute i solen och åt chips, haha. Sedan gick vi hem, efter en stund möttes vi igen och gick en promenad med min syster men Gabbis kondis är inte den bästa så hon orkade inte gå längre -.- Så vi gick in i centrum, satt med Nadja och några fler. Sedan gick jag och mötte Edessa och Dannis, gick till granbacken, hände inte något. Gick hem, satt vid datorn och lyssnade på musik, smsade med Moa och gick ut och mötte henne, vi gick först till gungorna och sedan gick vi in i centrum, gick igenom, gungade, gick till vår vattenpöl, dansade så att det skvätte upp till knäna typ, haha. ;) Sedan gick vi till coop och skulle träffa Dannis och Edessa där, dom sprang runt, vi gick till time, sen hände typ ingenting.. Eller jo, jag och Moa gick till parkeringen och jag sprang medan hon satt på en sån där vagn-grej och när jag sprang igenom en vattenpöl skvätte det på stackars Moa, haha. ;) Sedan gick vi till våra älskade gungor och lyssnade på musik, låg i sanden och tittade upp mot himlen, heeelt underbart. :) Kom precis hem iallafall och nu ska jag fortsätta prata med Moa på msn och lyssna på kärlekslåtar, haha. Mobbad jag känner mig. :) Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0