Edessa och jenka

Nu är jag på bättre humör, tack vare tuggummit jenka. Haha :)
Gick ut och träffade Edessa förut, thaaaaank you! ♥
Precis innan jag skulle hem och äta så kom Dannis också. :)
Men nu ska jag fortsätta göra det jag gör, vilket är.... Hmm, inget?
Min röst är helt hes, säkert för att jag och Felicia sjöng (läs: skrek) med i Panetoz låtar igår i nyboda, men det lär bli ännu värre imorgon när jag vaknar, en fullsatt globen ikväll med dans och skön musik, klart man skriker då.
Strepsils lär bli min bästa vän imorgon, hehe, lär behövas.

Jag orkar inte fixa mig eller något, jag vill ha mjukisar bara, men Gabbi har mitt ena par (mina favvisar! *sad*) och det andra paret är små, och resten av mina mjukisar är tråkiga. Haha.
Men orkar inte skriva mer nu, ska tagga till inför kvällen.

Hoppas ni får en lika lyckad kväll som jag kommer få, en kväll full av glädje, dans och musik. KÄRLEK på det.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0