El cumpleaños de José

¡Hola! Haha, tung jag är! ;)
Nu ska jag plugga spanska, har ett helt kapitel att jobba med tills imorgon (ligger jättemycket efter, buhu) + glosor... Men om man väljer själv att skippa lektioner så får man ta konsekvenserna, jag tänker inte hoppa över en spanska-lektion till för jag missar rejält mycket... A ver... Esta no bien. Inte keff, allmänt tung! :]

Ska också plugga matte, bråk-kapitlet är mitt kapitel, det har varit svårt i matten sedan jag började 7an i forellen men bråk går bra, so far.. ;) Det är snart prov igen, och vi har ett matteprov innan det eftersom många inte klarade förra provet så alla ska göra om en viss grej. Men men, stå ut bara! Snart sommarlov! :)

Nu ska jag sätta på min Spotify-playlist och sätta igång min hjärna på pluggläge, haha.
(Rubriken är vad sidan heter i spanskaboken som jag är på... Måste göra minst 11 sidor!!!!!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0