Flippkväll med Moa

Kom precis hem...
Mötte Moa förut i ringen, vi åkte till Skarpnäck, gick runt där som 2 idioter, Moa fick flipp och då så började vi bråka med den där ungen som är dum, han var inte ens i Skarpnäck. -.-'' Iallafall, vi åkte sedan tillbaka, jag gick till nyboda, träffade Barbara, Dannis, Edessa, Gabbi och Emma där. Gick hem och åt, träffade Moa i ringen, vi gick till gymnasiet på en promenad, sedan gick vi och gungade, haha. :) Gick till pressbyrån för att köpa tuggummi, då träffade vi Dannis och Edessa, så Moa och Edessa gick iväg och jag och Dannis snackade, köpte tuggummi (y). Sedan gick vi till nyboda, träffade Varissa, Emma och Gabbi där.. Snackade lite snabbt med Gäbbbbiiiiii, iallafall.. Sedan minns jag inte mer.. Nej, men jag och Moa orkade inte vara där, för båda blev på skitdåligt humör.. Så vi gick och gungade, jag fick värsta skrattattacken, Moa är cp! :D HAHA, sen så gick vi lite överallt... Träffade Dannis och Karima.. Ja, typ allt. Nu orkar jag inte skriva mer, har fett ont i nacken pågrund av att jag har bytt sida på luggen och jag måste typ gå runt med huvudet snett för att jag ska kunna se, haha! Nu ska jag byta tillbaka, det är inte bekvämt att ha den på vänster sida. :( Sådär, mycket bättre! :)

Och jag var inte på flipphumör förut när vi var i Skarpnäck, men nu är jag på ett sånt humör... Asså den ungen!!!! Vadå ''fuck you hora''? Asså öppna inte din mun, när jag ser dig så kommer.... Ååååhh! Jobbig människa. Jag tycker att du ska lämna lite mat åt oss också, ät inte allt helt själv. :( Endast Mouuüua förstår, haha. HEJDÅ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0