Gårdagen + helgens planer :)

Godmorgon!
Skriver lite snabbt innan jag ska äta frukost och börja fixa i ordning mig.
Igår var det skola, inga kommentarer, efter skolan gick jag och Gabbi hem till henne, vi var i hennes rum och tog det lugnt, lyssnade på musik och kollade på videor som vi dog av garv till. Haha! Har saknat dig, Gi-gi.
Efter det gick jag till nyboda, kollade på house, var där på matkvällen, var lite med Moa och Edessa, satt med Annie, Christian, Amanda 1, Amanda 2 och någon mer(?). Aja, sen blablabla, orkar inte berätta.

Idag är det först skola, efter så åker jag nog till stan, ikväll blir det matkväll igen, tror jag. Det är iallafall mat från Syrien, Iran, Irak och dom där länderna.

Ikväll börjar The Last Bounce-''turnén'' och min syster är med i den showen så nu går hon runt och typ hoppar och sjunger, riktigt taggad är hon. :) Det är deras sista show på söndag så då ska jag och mamma åka till globen och kolla på alla duktiga dansare. Jag är en stolt lillasyster till 2 tjejer som lever upp till sina drömmar och kämpar utan att ge upp. Obeskrivligt.

Så helgens planer blir;
Ikväll (fredag)- Matkväll
Lördag- Inget bestämt
Söndag - The Last Bounce

Syster inatt :]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0