Haha, läs Gäby! :D

HAHA HEJ! :D
Hur mår du? Jag mår faktiskt skitbra. :)
Hoppas du har haft en bra kväll!!! :D Hoppas att Yadasht fick dig på bra humör eftersom jag inte kunde göra dig glad. :) Jag frågade din mamma om jag fick sova hos dig imorgon och jag fick det och hon sa att jag var välkommen! :) Och jag tror att du sover nu, för du är min lilla gris! :) HAHAAH! :D Jag är riktigt glad för det är en ny dag (= jag får träffa dig snart! :D) och jag lyssnar på din kärlek, kom upp å daaaaaaansa dansaaaaaa kom upp å dansa med miiig! :D Jag saknar dig, och jag hoppas du drömmer mardrömmar! :D HAHAAH! Jag är hos dig när du vaknar imorgon, haha driver. Nej men smsa mig när du har vaknat imorgon, och när du har läst det här inlägget som endast är till dig! :D Visst är jag snäll? :) Men nu är jag jätte trött, så nu ska jag borsta tänderna och gå och lägga mig, ska bomba våra droger, habibi. ;) Tänker du som mig? För vi lever bara idag, wooohoo yeyeyeyey! :D Men nu orkar jag inte skriva mer, tyvärr, men vi hörs senare, om några timmar, om 10 timmar typ. MEN vi ses snart igen bebbbbbbbbbis, och hoppas du drömmer mardrömmar som sagt, min gröna gris med stora håriga öron. :D HAHA! Jag är hypeeeeee, men nu ska jag tagga ner lite, sov så gott, love you!

Grattis igen till att du numera har ett förhållande! :) GODNATT! DU ÄR FÖR GAMMAL FAN, DU RÖR DIG SOM MIN FAAAAAAAARFAR! HAHAHAHAHAHAHAH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0