Händicäp :)

Hello! :D
Skoldagen började med fysik och kemi, jag är riktigt keff på det, jag förstår ingeeeeeet! Jag vill verkligen förstå och jag anstränger mig men det går inte. :( Efter det hade vi iup, då var jag, Angela och Helen hos Tanja medan Marre och Nadja var hos Victor. Mitt under lektionen hör man låten ''dance and sweep'' och då är det såklart min mobil som ringer, haha, dumma Andy! Haha ;) Iallafall, efter lektionen ringde jag upp honom och vi snackade en lång stund, miss you! Fick även prata med hans kompis, som var lite störd, haha, men rolig. ;) Aja, sedan var det lunch blablabla, sista ämnet var so och det var faktiskt spännande! Äntligen! :) Gillar bara religion och lag + rätt när det handlar om so, hehe så nu är det intressant när det handlar om lag och rätt. Efter skolan så gick jag och Nadja i centrum och kollade runt och letade efter dove's grej till mig, men det fanns inte. -.- Men men, sen köpte jag från E.H, is chai muuuuums! :] Aja, sen gick jag hem och har pluggat och ätit onyttigheter. ;) Men men, ibland får det bli så.

Moa hämtar upp mig om några timmar, så ska fortsätta plugga och ta det lugnt innan det är dags för mig att byta om. Sitter i kortbyxor nu, riktigt skönt faktiskt, haha. :D Ska ut på balkongen och plugga, min syster ligger därute och steker så det är roligare med sällskap. Och syster, jag älskar dig! Asså jag är riktigt glad, jag och min syster är tightare än någonsin. :O Haha, och jag saknar dig, Emma.. 8 dagar kvaaaaaaar! :) Pusshej!

Nu knackar det på dörren, min låtsaspappa är här. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0