Heeeelt död!

Vaknade nyss.. Utav att Gabbi bombade min mobil, är helt död, somnade 4:30 imorse, asså om någon fick massa konstiga sms av mig inatt/imorse, jag minns inte vad jag har skrivit, jag tror inte att jag själv visste vad jag skrev så ni vet. ;) Jag måste börja fixa mig nu, ska ut med Gabbi, ikväll blir det maaaaaaaaatchen med Edessa!! Längtar som en åsna :o Aja, Gabbi väntar säkert på att jag ska säga att jag är färdigfixad, men noooope, nu ska jag klä på mig, asså det syns att jag är död också, usch!!! Men men, alla har väl varit helt död någon gång. ;) Asså inte död som i död, asså inte så, utan asså död som i dödstrött, inte när man är död som i död? Asså fattar ni? Okej, jag vet inte vad jag snackar om, ska byta om nu. HEJDÅ!


Mongo pingvin, vart är du? Smsa mig! Saknar dig dumbom. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0