Hemmakväll?

Hey! :D
Pratar just nu med min bebbo som befinner sig i sitt nya hem! Hoppas du tivs! :)
Gick på ungdomsmässan ''Ungdom 135'' förut, jag och Moa bombade kondomer, eller hon gjorde, det var massa gratisgrejer man fick ta och så. Sen så gick vi till centrum och tog pannacotta, det var blåbärssmak, jättegott! :D Blablabla, efter mässan gungade vi och lyssnade på musik, sen gick jag hem och har ätit, rensat ALLA mina kläder och hunnit börja se på ''Bad boys 2'', har redan sett den så gör inget ifall jag missar en bit i filmen. ;)

Just det! På mässan så var Olle Waller där (sexolog, haha) och jag och Moa skrev en fråga på en lapp, den första frågan han svarade på var ''Är lesbiska oskulder? De måste ju få i sig'' och det var vår fråga, alla dog av garv och Moa blev rödare än en tomat, höhö. ;) Jag dog av garv också, haha.

Men ska till nyboda nu! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0