I DON'T NEED YOU!

Kom precis hem...
Var i stan med Nadja förut, gick typ i några affärer 20 ggr haha, vi letade efter raybans men hittade inga. Så jag köpte lite saker för att bli glad, köpte en svart/guldig jacka, grön/svarta leopardtights och ett linne... Aja, när vi skulle in och kolla på Åhlens, då kom det 2 killar som skulle gå ut och de var i 18-årsåldern och jag stannade upp och stirrade på ena killens baseball-jacka, det var lysande blå och jag sa högt så att alla hörde ''OMG'', haha, sen fortsatte jag gå och kollade bak för att se om de hörde mig och hans kompis skrattade och gav mig '';)''-blick. Haha! Aja, vi åkte hem, mötte Gabbi, gick runt, var i nyboda, dansaaaaaaaaaaade arabisk dans. Skitkul! :) Sedan gick jag till en trappa utomhus och satte mig där, gick sedan till röda huset utanför min port och satt där...

Är iallafall hemma nu och ska få mig på bra humör... Hur vet jag inte men min syster har kommit hem så ska prata med henne och fråga hur det gick. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0