I'd cross that desert to be where you are

Heeeeeeeeeello!
Gick till nyboda förut, jag var den enda tjejen där och jag kände ingen (förutom fritidsledarna) så jag jobbade i cafeterian, resten av personalen spelade pingis, haha. Sedan sprang jag hem och hämtade pengar och gick tillbaka och köpte läsk, fortsatte jobba där, gick sedan en promenad, träffade min syster på vägen så följde med henne till affären för hon skulle köpa Ben and Jerry's, sen gick jag tillbaka till nyboda, fortsatte jobba lite, mötte Moa, var i nyboda, gungade, snackade. Sedan gick jag hemåt men stannade i ''röda huset'' precis utanför min port och satt och tänkte, det kommer jag börja göra, det var riktigt skönt att sitta helt ensam och höra vinden utanför ''huset''. Men nu ska jag fortsätta lyssna på musik och ta det lugnt, ska prata med min syster senare också.

Btw så är det 11 dagar tills min kära syster (Emma) kommer hem, OM hon kommer hem.. Men men, jag längtar iallafall, 4 månader utan ens syster är riktigt jobbigt, ni som vet hur det är från att först träffa eran syster varje dag och sedan ska hon åka bort och ni får inte träffa henne på 4 månader.. Usch! Men life sucks sometimes..

Ska röra mig mot min systers rum nu, vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0