I'm up!


Bebbo, vad har hänt med oss? :/ Varför är det inte som förut? Inget är som förut mellan oss, vad har hänt? Varför är vi inte lika bra vänner som innan? Vad är det som gör att det har blivit såhär? Varför..? Jag saknar dig iallafall och jag vet inte vad du tycker... Men ingen bryr sig om min åsikt längre, så tänker inte skriva något om vad jag tycker.

Godmorgon! :]
Har precis ätit frukost så nu är jag inte hungrig längre. (a)
Haha, asså min syster är sjuk ibland, haha, på ett roligt sätt för alla trögfattade. :)
Kolla, jag gick upp och jag skulle gå emot köket och då kommer min syster ut från hennes rum, och båda stannar upp och vinkar åt varandra, HAHAHAHAH! Asså om jag inte dog av garv efteråt, haha.. (a)
Ingen förstår det roliga, förutom vi i den här familjen.
Det är ganska roligt faktiskt, mamma berättade att hennes kompis hade sagt att vi hade valt många vägar (asså familjen), Emma har valt sång och musikal, Annie har valt dans, jag har valt dans + foto och mamma har valt jag vet inte (a) Men hon kan vara vår manager, eftersom hon brukar vara det åt Emma. ;)

Jag chattar med min gris (Gabbi) som även kallar sig själv för superwoman, haha. :) Och jag visste inte att det hade snöat förrän jag gick in på facebook och alla hade skrivit det, stört!

Orkar icke skriva mer, hörs någon gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0