Inte på humör..

Inte många är äkta, det insåg jag nu. Kan jag lära mig att hålla min mun stängd någon gång?
Haha, det märks att jag den senaste timmen bara har lyssnat på sorgliga kärlekslåtar, stört det där... Men men, imorgon tror jag att jag stannar hemma hela dagen + kvällen, en sak har förstört mitt humör så jag har ingen lust att gå utanför dörren. Men vi får se... Ska sätta på dancehall nu som alltid får mig på bra humör och snart sova, orkar inte vara vaken sent längre, snart börjar skolan och då ska jag ta tag i skolan, och det är bra om jag är utvilad innan den börjar. ;) Men vad fan, jävla kärlekslåtar!! Aja, får byta... Vi hörs!


Nadja, kommer du ihåg när vi var på engelskalektionen och du skrev om J.D?
När du hade skrivit ut den här bilden (eftersom jag sa att du skulle det, hehe) och jag satt och stirrade på bilden, jag ba ''läpparna...'' och du skrattade och sen gav jag bilden till dig och du satt helt still och stirrade också, haha, our boo, right? :)

Och nu är det sexlåtar som spelas, haha. Godnatt!


Kommentarer
Postat av: nadja

HAHAHA ja, våååran boo ... HAHAHAHHA fick ett frida anfall

2010-04-13 @ 16:22:44
URL: http://nadjawalle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0