Jag är typ konstig, eller störd :o

Goddddmorgon. :)
Fan, jag vet inte hur men jag lyckades trycka på något så att det blir sne text och det går inte att ändra tillbaka, irriterande. -.-
Aja, asså jag är typ störd på riktigt eller något. Kolla, när jag skulle somna igårkväll så kunde jag inte somna för jag kunde inte andas, jag fick P A N I K!! Så jag satte mig ute för att jag skulle kunna andas :o UTE???????! Men det var enda sättet för mig att kunna andas, jävla förkyldning. Hata hata hata.

Omg, jag är feeeeeeeeeeeett hungrig, måste äta nu! Idag ska jag och Njaaadi (Nadjjjjjjjjjii) äta glass, det är enda anledningen till varför jag går till skolan när jag har feber och är genomförkyld. :( Så var glaaaaaaaad nu Nadja, och Gabbi. ;) Btw, jag trodde Gabbi var seriös igår när hon sa att hon hade fått ett tredje öga, jag blev fett rädd. :O Hehe, men nuuu måste jag äta.

Efter skolan ska jag ha pluggdag, vill inte plugga ensam, men får mest gjort då. Aja, vi får se om jag går till nyboda ikväll, OM jag mår bättre för nu vill jag bara droga alvedon och sova. Men men, jag ska äta nu, vad länge sen jag var såhär hungrig. Aja, hejdooooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0