Jag har världens bästa syster

Heeeeeey! :)
Vaknade 13:30 av att Annie dunkade jävligt hög musik, men det var väl dags att vakna då, hehe. Då gick jag upp och åt frukost, när Annie hade duschat så badade jag i en timme, haha Sara säg inte att jag är seg! :) Tack! :D Och när jag hade badat så satte jag mig här och lyssnade på musik, internet fungerade inte då så kunde inte skriva tidigare. Jag blev på dåligt humör när jag läste en blogg och såg en sak, men min syster gjorde mig glad igen. :) Och nyss skrev hon till mig på msn när hon sitter utanför dörren (i vardagsrummet), haha, jag ska följa med när hon ska köra. ;) Ikväll vet jag inte vad som händer, har hört av mig till Cassie, men hon har inte svarat, får väl antingen stanna hemma och ta det lugnt eller så går jag till nyboda. :) Imorgon ska jag och Edessa sitta bänkade i nyboda framför matchen mellan Real och Barca, oohh grym match kommer det bli! :D Men nu ska jag byta om och fixa mitt hår, sedan väntar en galen biltur, hehe. See ya! Edessa, smsa mig när du ser det här! :)

Endast 19 dagar kvar tills jag, mamma och min syster åker till Arlanda och hämtar min syster som varit borta i flera månader, ååh! Can't wait!!!! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0