Jag känner inte mig själv längre...

Vad har jag blivit? Jag vet inte, känner mig bara som ett monster...
Vem är jag? Jag vet inte, men jag känner inte mig själv...
Jag förlorade nyss en av de viktigaste i mitt liv's förtroende...
Vad ska jag göra? Jag vet inte.
Jag vill kräkas, jag vill hosta blod, jag vill gråta blod... Jag vill göra något så att jag kan få in något i mitt huvud...
För nu vet jag inte vad jag är längre, vem jag är eller vad jag gör.
''Now I'm sad, trying to hold back but tears running fast''...

Varför är jag den jag är? Varför är jag någon som jag själv inte känner? Varför ska jag må såhär? Varför ska jag bara vara lycklig utanför dörren? Varför har jag blivit såhär..?

Jag har inga svar, jag vet inte om jag försöker hitta mig själv eller något, men nu..... Allt jag vet är att jag är osäker och jag vet inte vem jag är... längre..

Och förlåt... Du vet vem du är..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0