Jag & Moa goes F L I P P!!!!!!!

Asså du din!!!!!!!!! ÅH! Fast jag har rätt, du har inget bättre för dig än att skriva till de finaste tjejerna. ;) HAHAH! Asså kan du bara dra någonstans? Eller vänta, glöm inte att ta med ditt ****. Haha Sean Kingston 2, fast ändå inte, du är så dum och du har inget bättre för dig än att skriva långa hat(kärleks)sms till mig och Moa. Snälla, imorgon om vi ska till Skarpnäck, vi kommer flippa på dig! Nej, vi kommer flippa sönder. Ååh, jag kommer må jättebra då. :)

Menmen tjosan!
Kom hem för en liten stund sedan, var ute med Moa. :) Först så gick vi och hämtade Angela, vi gick till centrum och köpte 5 chipspåsar där, haha, vi träffade Edessa och Dannis då. Jag och Dannis gick iväg och snackade, sedan gick vi på ett äventyr, vi gick in på ett förbjudet ställe, höhö.. Iallafall, sedan torterade Edessa lilla Dannis och jag hjälpte till, haha sötnos, din näsa är sne! ;) HAHA! :D Sedan gick vi med Angela, gick på promenad, handlade i ringen och satt i en busskur och åt. :D Sedan fick jag och Moa flipp, vi har fortfarande och ouuff, imorgon!!! Stackars dig säger jag bara. Öppna aldrig din mun till mig eller Moa, du får bara tillbaka dubbelt så mycket.

Nu är jag iallafall hemma och pratar med Moa, Klara, Gabbi och en annan person på msn, lyssnar självklart på musik också. :) Nu orkar jag inte skriva mer, blir nog ingen filmkväll med min syster ikväll.. Men Helin är här så ska prata med henne och syster lite, vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0