Jordgubbssmak ;)


''Asså Frida, du kan garva åt allt, då menar jag ALLT'', så kan det gå. :)

Haha hej! :D
Kom precis hem, skolan började tråkigt, sedan på hemkunskapen så bakade jag och Marre, haha, Nicklas åt lite för mycket, stackarn. ;)
 Sen slutade vi och då gick jag, Cassie och Marre och satte oss på en trottoar och lyssnade på radion eftersom Angela och Helen hade radiosändning, och när det spelades låtar flummade jag, Cassie och Marre, hahahahahaha! Det var där jordgubbssmaken kom in i bilden... Det kommer synas sen på bilderna vad jag snackar om, hehe. När Angela och Helen mötte oss så gick vi 5 till lekplatsen, eller inte Helen för hon skulle hem, så vi 4 gungade, skrattade, lyssnade på musik, snackade.
Och jag somnade med huvudet på Marres axel förut, underbart att sova, haha. :] Men nu ska jag typ äta eller något, sen så har jag träning kl 18, det är house idag med Ingrid. :)

Har filmat lite idag också från lunchrasten så jag visar allt ikväll, stackars mig som måste redigera och grejer -.- Haha. Men vi hörs! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0