Kändes helt fel

Kom nästan precis hem.. Var på träningen förut, var inte med för min hals gör så ont och jag hostar som en gris, haha. Lite synd är det om mig, har börjat få ont i benhinnorna igen, BRA FRIDA! Kändes helt fel att behöva sitta och titta på de andra som dansade. :( Gick direkt hem efter träningen, mår inte så bra... Varken psykiskt eller fysiskt. Men men, life's hard sometimes.

Mamma har köpt lite saker så jag ska må bättre, bl.a. 2 olika halstabletter och choklaaaaaaaad. Haha. Hon vet hur jag ska bli glad. (a)

När jag kom hem så hade min syster gjort en ''fruktsallad'' med ananas och jordgubbar, det var riktigt gott.. Summer-feeling.

Imorgon blir det skola, det är gratis B&J så jag och Nadja ska dit och ätaaaaaaaa, hehe.. (a) Men nu orkar jag inte skriva mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0