Kort om igår + dagens planer

Heey. :)
Tänkte berätta lite om igår, gick ut och träffade Gabbi.
Vi gjorde inte så mycket, snackade, gick runt och så.
Sedan gick vi och hälsade på Cassie + hennes familj, länge sen!
Efter det skulle jag äta så Gabbi följde med mig.
Haha, jag och Annie är skönast, jag lovar! Exakt samtidigt också ;)
Iallafall, vi åt och sedan gick vi till nyboda, där grillade Kibbe korv.
Nadja kom så vi gick en promenad och pratade, hade saknat min pingvin!
Gick sedan tillbaka till nyboda, då blev mitt humör dåligt så jag gick och mötte Moa, vi gungade (haha, det är fett kul!) sedan gick vi en promenad, kom till en jättestor vattenpöl som täckte hela vägen så vi stod i vattnet och dansade, det skvätte jättemycket och det läckte in i skorna men det var sjukt kul. :)
Sedan gick Moa hem och jag gick tillbaka till nyboda, jag, Gabbi och Edessa hjälpte Kibbe att förbereda inför matchen. Gick sedan och mötte min syster och Helin i ringen, handlade och gick tillbaka.
Haha, Johan och Yerco var helt störda, dom skrek och jag vet inte vad. ;)
I halvleken så gick jag och Dannis en minipromenad och pratade lite, herregud vad man kan sakna folk asså. :O
Vi såg sedan klart matchen, eller Dannis gjorde, Gabbi ringde mig så jag fick prata med henne tills hon var hemma, jag stod där vid cafeterian i nyboda och sjöng med i låtarna, haha, det kändes som om att man stod på en konsert, haha. ;)
Såg sedan klart matchen och gick hem med min syster.
Barcelona vann, jag tyckte att Messi var grym som vanligt. :D

Kl 15 idag så ska jag träffa Gabbi, kanske Moa också.
Så snart ska jag börja klä på mig. :]
Och jag har kommit på att jag inte kan skriva en ''kort'' förklaring om t. ex. en kväll, det blir ändå långt, haha, men det är bra att skriva mycket, tror jag? :)

Pratar just nu med Gabbi, Lollo, Pompom och Julia på msn, men vi hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0