Mångkulturell vecka ;)

Hello!!
Orkar inte berätta något om skoldagen, blablabla, hade träning förut, Moa kollade på, vi skulle stå på huvudet och göra situps, hahahahahahahahah! Moas rygg blev totalt knas, fett synd! :S Iallafall, efter det så hade Moa träning och då satt jag med hennes familj som åt kladdkaka och då åt jag det med, och det var svensk kväll så det spelades svensk musik (Carola, Ken ring, Mange, Petter osv) så jag och Felicia (Moas syster) satt och sjöng, haha. Helt galet! Efter Moas träning gick vi en promenad och sen gick jag hem, nu ska jag gå och lägga mig, ska se en film. =) Vet inte vilken men det ordnar sig.

Och ja, jag saknar dig, mer än du anar. MEN jag överlever och mår bra, jag tänker inte gå under för att du förändras, ditt liv och ditt val.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0