Marre, Edessa, Patricia

Hello! :)
Jag gick inte ut med Dannis förut, orkar inte bry mig, iallafall, mötte Marre i ringen, vi gick till konstgräset så jag fick träffa Andy, vi gick dit och då var Rodde, Angela, Temis, Andy och fler där. Aline kom efter en stund också med sin lillebror. :) Sedan gick jag, Aline och hennes lillebror mot ringen och då kom Jimmy, snackade lite snabbt med honom och gick sedan och mötte Edessa. Hon var helt hype, haha, vi gick och Edessa skulle köpa en present till hennes mormor, haha, fett skön present. ;) Iallafall, sedan gick vi förbi nyboda och kollade lite, Dana och någon annan kille gjorde alla helt frustrerade på gården. Helt sjukt! -.- Sedan gick jag och Edessa, hon gick till hennes mormor och jag gick hem, åt lite och skrattade en hel del med min syster. :) Sedan gick jag på en promenad, men när jag hade gått halvvägs till dit jag skulle så vände jag och gick mot nyboda. När jag kom dit så träffade jag Patricia, vi gick en promenad och snackade, sedan gick vi tillbaka till nyboda, kollade på när typ hela nyboda körde någon sak.. Jag och Patricia satte oss vid ett bord och lyssnade på musik och båda blev på danshumör så vi ville ta ut en högtalare och dansa ute, men vi fick inte av Rigo, så vi var i musikrummet och lyssnade på musik. Sedan följde jag med Patricia till ringen, och efter det mötte jag Edessa, vi gick till ica för att hon skulle handla, men det blev inte riktigt så... Aja, gick iallafall hem sen och nu är jag hemma.

Jag har haft en ganska bra dag trots att det var mycket prat om känsliga och privata saker, men men. Finns för er alla 3 om ni behöver mig. :) Nu ska jag fortsätta lyssna på musik och snacka med en konstig människa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0