Miss you like craaazy

Det började med att jag mötte Edessa i porten 20:30, vi gick till centrum och handlade med Petra och Nicole, sedan gick vi till nyboda, träffade Patricia, gick till ica, blev ''förföljda'' av Wojtek, Filip och Geo. Gick på  promenader, sedan gick vi in i nyboda och då dansade jag, Patricia, Aline och Varissa lite, spelade pingis, spelade kort.. Ja, hände väl inte något speciellt. Sedan gick Patricia och Edessa, då stängde nyboda för klockan var 22:30, så då gick jag och Varissa en kort promenad (min drog!!!) och skrattade mest. Haha, sedan gick hon hem och jag med. Har inte hunnit med något mer än att sitta här en liten stund och lyssnat på musik.

I.miss.you.like.crazy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0