Nyss gick hon...

Haha, min sis kom in i mitt rum och jag satt och lyssnade på musik och sen hon ba ''Kan du spruta parfym på mig?'' och jag typ flög upp, hon skrämde mig!! Haha.. (a) Iallafall, den parfymen som hon ville ha är nästan slut men hon ba ''Ett sprut? :/'' med värsta oskyldiga minen, haha. Men det blev 6 sprut istället, men nu är den slut så idag får jag ha på mig den parfymen som Marre ÄLSKAR. Haha.

Men när jag hade sprutat så sa hon med bebisröst ''Det gäller idag.. Jag ska dansa i globen med världskända dansare, lillasyster'', skitsöt! Sen började vi från ingenstans brottas lite och jag har sedan jag var liten älskat att trycka ihop hennes kinder, ni vet? Så att munnen blir cp? Så jag gjorde det och det slutade med att vi båda dog av garv sen så kraaaaaamade hon mig och sedan gick hon :( Shit, fuck! Måste skynda mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0