Sjuka Angie :)


Godmorgon :D
Skrev ''godmorgon'' för 30 min sedan, men Angie (Angela) ringde mig precis när jag skrivit det, så ville inte vara osocial mot henne i telefonen. ;) Men asså, haha, hon är sjuk! :D Speciellt när hon flippar sönder, om man inte dör av garv, haha. Iallafall, vi pratade, jag ska tydligen hem till henne snart. Jag orkar inte, men ska försöka, haha.. Vill sova, är sjukt trött. :(

Ikväll ska jag iallafall träffa Moa och Angela, måste måste måste träffa Gabbi också.. Nyboda öppnar ikväll igen så vi kommer väl vara där.

Men men, inatt så skulle jag borsta tänderna vid typ kl 2, och då smsar min syster mig och då gick jag in till hennes rum, och då satt det massa folk där.. Haha! Erica var också där. :) Heeelt pratglada alla dom där var, haha, skulle se på film med dom egentligen men såg typ i 5 min, sedan gick jag till mitt rum, var trött så somnade typ på en gång. ;)

''Mama's little princess gone bad'' - Gabbi, I'm sorry.. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0