Staaaan

Haha, var i stan idag också, fast med Gabbi den här gången. Vi kollade runt, handlade, åt, körde ''135'' (Gabbi förstår, hehe) och åkte sedan hem. Då satt vi i centrum och träffade sedan Jonas, Nicklas och Adam. Gick hem för att äta lite snabbt, men kom på nu att jag inte skulle ha gjort det eftersom jag ska äta i nyboda men men, sånt är livet. Ska strax ut och möta Moa eller träffa upp Gabbi och dom igen.

Idag köpte jag faktiskt en vit ''jacka'', köpte i minsta storleken men den var jättestor ändå, men det är mycket skönare att ha på sig stora kläder än små. Tycker jag! :D

Skriver inte mer ikväll, resten av kvällen spenderas i nyboda med afrikansk musik, dans och mat. Trevligt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0