Stan, tabletter, valborg

Hejhej!
Idag var jag i skolan, jag och Nadja pallrade oss ner till donken och köpte glass på lunchen, det var jättegott. (a) Iallafall, efter skolan åkte jag och Moa in till stan och mötte upp hennes storasyster, vi åt, Moa testade massa balklänningar, asså omg! Hon var riktigt VACKER i den klänningen!!! :) Iallafall, sen åkte vi tillbaka och snart ska vi ha familjemiddag eftersom familjen är samlad igen och efter det ska jag träffa Moa, blir säkert nyboda och sen senare ska vi till majbrasan till hennes familj. :) Det blir en lugn men skön kväll ändå. Får se när jag skriver igen, ska sova hos Moa imorgon och på dagen ska vi se på hennes lillebrors match, eller det kanske var på söndagen? Jag minns inte men det blir iallafall en lugn helg men ändå rolig. :) Ha en rolig valborgskväll allihop. /F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0