Sweep dem weh

Hello, kom precis hem. :)
Träffade Emma och Sofia i centrum, vi gjorde inte så mycket, jag skrattade mest åt Sofias sjuka humor.
Efter en stund kom några killar, typ Nicklas, Jonas och 2 andra som jag icke vet vilka det är.. Pratade lite med dom, sedan gick vi till nyboda, eller jag gick dit. Pratade med Barbara, Shamsa och Angela, Jimmy och Toby kom och joinade oss. Träffade Emma och Sofia, målade ägg med Jessica, Ingrid, Rigo och de andra. Såg på när Jimmy och Emma hade färgkrig, haha. Sedan kom Moa och Edessa. Jag gick ut och mötte Gabbi, hon är inte singel längre. ;) GRAAATTIS! :D Iallafall, Edessa kom ut till oss då och vi gick runt fotbollsplanen, asså Edessas sjuka ljud är fett roliga. Vi sprang lite också, gick in i nyboda, pratade med Jimmy, Raffa och Toby.. Tog det mest lugnt. Sedan gick jag hem.

När Gabbi kom så blev min kväll lyckad, skulle ju egentligen vara med Aline idag men hon hade träning och den skulle sluta sent så vi skulle träffas en annan dag istället.
Imorgon ska jag sova hos Gabbi!!! :D Längtar faktiskt efter att träffa min andra familj och komma till mitt andra hem. :)

Men nu ska jag fortsätta ta det lugnt, droga musik och prata med folk. :) Vi hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0