The Last Bounce!


Hatar den här bilden men det är den enda bilden från igår så bjuder. :)


Gick och mötte min syster vid bussen vid typ 00:45 inatt, vet inte varför men kände för det, haha.
Pratade med bästa Daniella, sedan somnade jag och tydligen hade jag bara somnat för när jag vaknade imorse så hade jag alla kläder på mig, mascaran var fortfarande kvar, mina örhängen var kvar och mitt hår var uppsatt som igår. Knaaaas!

Men men, min kära syster (hehe...HOST! hahaa driver) är lite överhype den här helgen eftersom det är The Last Bounce och så, självklart har hon på musiken på HÖGSTA volymen, på riktigt, hon kom in i mitt rum och sjöng (läs: skrek) och hoppade på mig och blåste mig i örat (hate it!) och jag vet inte vad.
Sen kände jag att min hals värkte som fan, så jag är fortfarande lika hes som jag var när jag vaknade, ska ta strepsils snart..

Ikväll blir det Bounce i globen, jag längtaaaaaar!
Ska också sola med Nadja idag och träffa Dannis. Tror jag? Aja, men vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0