Tigerbarn! <3

Har precis ätit, det var riktigt gott! :) Riktig sommarmat, ååh, fick lite ''sommar-på-Gotland''-känsla när jag åt.. Men men, snart är sommaren här, I hope... Iallafall, ska till nyboda lite senare med tigerbarn, om Annie tillåter mig att gå ut, enligt henne ska jag vara hemma men icke, jag kan inte sitta hemma en hel kväll, det går inte. ;)

Ordet ''föralltid'' är stort, riktigt stort, det är från början till slutet, jag kommer inte kunna säga det ordet igen, det är ju sorgligt att se hur många som kastar ut det där ordet som om det vore ett helt vanligt ord, ingenting varar föralltid. En vänskap kan räcka länge, men inte föralltid. Sluta säga föralltid lite hursomhelst, jag kommer inte säga det ordet igen... Nej, jag säger inte att jag inte har sagt det till folk förut, det har jag, men jag har insett nu att nästan inget varar föralltid, så jag tänker inte säga det längre... Tänk lite på ordets betydelse innan ni säger det, det är samma sak med ordet ''älskar'', det är nog inte så många som vet hur stort det ordet egentligen är... Tänk efter innan ni säger såna saker. Det är inga vanliga ord, det är stora ord med stora betydelser. Glöm inte det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0