Ungdom 135

Godmorgon ;)
Asså jag är död psykiskt men vaken fysiskt, ska snart duscha så jag vaknar till liv. :)
Och jag är typ sjuk på något sätt, jag vet inte vilket humör jag är på? :S
Pratar med Moa just nu och lyssnar på musik, längtar till måndag! :) (Dancehall!)
Idag är det Ungdom 135 som gäller, ska dit vid ett-tiden med Moa. Varissas grupp uppträder vid 16 ungefär så det ska vi kolla på och den där Olle blablabla ska vara där och jag och Moa är fett sköna, vi har förberett en fråga, haha, kallas handikapp. :)

Nu har min bebbo flyttat och det är tragiskt!!!!(!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) :'(

Nu ska jag duscheliduscha och sen gå mot skylten för att möta Moa. Vi hörs ikväll, tror jag stannar hemma ikväll.. Men man vet aldrig, pusshej!

Btw, grattis till Angela och Rodde som fyller år idag, känns som att alla fyller år i april, haha. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0