Up in her belly, up in her belly, stoooooop


Haha, Angela och Lollo, så söta! :)

Godmorgon, vaknade vid 12:10 ungefär, smsade med Gabbi (Gaby, Miss G, Gäbby, Gabriella, Gabby whateva). ;)
Har precis ätit, så nu är jag på bra humör. Och dancehall på morgonen är inget annat än underbart. Det gör en hel dag. :)

Ska (som jag skrev igår) träffa Aline idag, men det blir mot kvällen. Hoppas på en lyckad kväll iallafall, men det blir det, vad som helst är bättre än igårkväll... Aja, vet inte vad vi ska göra, kanske vara ute, kanske nyboda, kanske dansa, ingen aning! :D

Apropå dancehall, det är ganska komiskt att det är många olika artister som har gjort låtar om steget ''Skip to my Lou'', haha. :) Gillar QQ och Ding Dong's version mer än de andra, hehe.

Nu har jag inte så mycket mer att säga än att idag åker Lollo till min hemmaplan (Gotland!!!) och att det är första april idag. :) Snälla, nu vill vi ha bort snön mer än jag vet inte vad, jag vill ha vår! Snälla, det är första april och man kan inte gå ut utan jacka, man fryser tillochmed med jacka, jävla Sverige. CHAAAAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0