Update från Norrköping

Tjenare!
Jag vaknade imorse och då fick jag lite presenter och frukost, mums! Sedan var jag tvungen att följa med till Norrköping, asså shit, så fort jag satt i bilen och smsade Gabbi så saknade jag henne. Min habibi! :(
Vi träffas imorgon igen, som jag sa, mitt hjärta är kvar hos dig.
Iallafall, jag och mamma åkte hit, fikade med min halvpappa och halvbror, sedan åkte vi till Carin där alla var, åt en jävla massa, haha. Som vanligt med andra ord. ;)
Ända gången jag känner mig helsvensk är när jag är här i Norrköping, haha, vi har alltid svenska konversationer om riktigt svenska saker, haha.. Typiskt! Men det var faktiskt trevligt, en kompis till Sofie var också där, haha, väldigt pratglada och sociala. :D Det gillar vi. :)

Kom hem för en liten stund sedan, sitter här helt mätt och orkar inte röra mig. Smsar med min bästa (Gabbi) och lyssnar på en låt som jag och Gabbi kommer droga sönder i sommar. ;)
Åker hem imorgon igen, ska förmodligen sola med Nadja på dagen och på kvällen ska jag först träffa Gabbi, Moa och Edessa, på kvällen sover jag hos Gabbi. Har redan frågat min andra mamma ;) Haha Gabbi, känn dig utstött. ;) HAHA! Nej men jag saknar Gabbi, lite läskigt.. :O

Aja, ska fortsätta kolla runt på den här high tech-laptopen som jag inte förstår mig på, haha. Vi hörs imorgon eller på söndag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0