Ut med Moaaaaa


Tjosan trosan, som Moa alltid säger. ;)
Jag har gjort en massa saker faktiskt, jag har badat, ätit, dansat, kollat igenom gamla bilder, lyssnat på massa ny musik, pratat med en vän om lite allt möjligt, skrivit ett inlägg (har inte publicerat, tooooo private), smsat och ja, tagit det lugnt. :D

Just nu lyssnar jag på musik, är inne på facebook och väntar på Moa som jag snart ska ut med. :) Det var länge sedan vi var själva, så det ska bli skönt att prata och så med henne. :) Men nu måste jag byta om (än en gång..suck!) och vänta på henne som sagt. Men vi hörs tomorrow! :) Tror jag och Annie ska ha systerkväll när jag kommer hem, så vi får se vad som händer.. Men ha en bra kväll! :) Det ska jag ha, och bajs på den som förstör den här kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0