Utekväll :)

Heey, kom innanför dörren för 10 min sedan.
Det började med att jag duschade och så efter inlägget, sedan mötte jag Gabbi, jag köpte donuts till henne, mjölk och ballerina kladdkaka, haha, sedan gick vi till centrum, blev på största flipphumöret. Iallafall, sedan gick tiden, vi gick till ringen och träffade Filip, Wojtek, Geo och Johan. Jag och Gabbi gick och träffade Samme, Emma och Varissa, vi satte oss i något ''hus'' med de 4 personerna jag skrev ovanför. Sedan gick dom, då satte vi kvar, flummade lite och Victor kom. :) Jag, Victor och Gabbi satte oss i en port och snackade.. Sedan kom Johan och Geo, stod utanför porten med dom, sedan gick jag, Victor, Geo och Gabbi till något brunt hus, satt där... Sedan gick vi till porten vi satt i innan och snackade utanför, sedan gick Victor hem, då gick jag, Geo och Gabbi till Varissas port och träffade henne, Samme och Emma, blev lite saker då, men iallafall, vi gick till Yadasht och träffade honom, sedan gick jag hem. Och nu är jag här, pratar med Marre på msn och lyssnar på dancehall.

Jag är fett stolt över min M.A.D Dance tröja, jag klippte den helt själv idag och fixade den, haha (a)
Haha, men har haft en skön kväll... Planerat en massa saker inför kommande vecka. Blir att sova hos Gabbi många nätter, men det gillar jag. :) Aja, nu ska jag prata med Marre om en grej, vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0