Utfyllnadslista (= jag har t r å k i g t)

1. Fullständigt namn?-  Frida Johansson
2. Ålder? - 14, hemskt!
3. Vart bor du? - Tyresö och lite på Gotland
4. Bor tillsammans med? - Mamma och mina systrar
5. Färg på ditt hus? - Grått, usch
6. Hus eller lägenhet? - Lägenhet
7. När är du född? - 1996
8. Klass? - 7G
9. Vilket år tar du studenten? - 2015, eftersom... Eller jag vet inte, tror det (a)
10. Något jobb? - Nej, thank God
11. När gick du upp i morse? - Vet inte, Gabbi bombade mig typ halv 3 så då :p
12. När ska du sova? - Någon gång inatt, ååh skola på måndag :(
13. Duschat idag? - Inte än, ska ikväll
14. Kramat någon idag? - Nepp
15. Pussat någon idag? - Nej, inte än :p 
16. Vad har du ätit idag? - Frukossssssssst
17. Dagens klädsel? - Mjukisar, 2 linnen och tröja, jag orkar inte fixa mig -.-'' haha
18. Dagens smink? - Ingenting, orkar inte sminka mig heller 
19. Dagens sötnos? - Syster <3
20. Dagens roligaste? - Annie, hittills ;)

Socialt.
21. Har du många vänner? - Tillräckligt tror jag 
22. Hur många har du kysst? - Och du tror att jag håller räkningen, haha nej ;)
23. Vem kramade du senast? - Patricia :)
25. Hur många har varit otrogen mot dig? - Ingen, tur det, annars kommer jag och gör ''gallis swing'' haha
27. Har du pojk-/flickvän? - Noooooope :D
28. Vem pratade du med i telefon senast? - Daniella :)
29. Vem fick du senast sms ifrån? - G my bro <3 (var tvungen att skriva vad hon hette i min kontaktlista, höhö)

Favorit:
31. Film? - Taken och You got served (tröttnar aldrig på den dansfilmen!!)
32. Låt? - Vet inte, har ingen speciell favorit, många är bra istället! :)
33. Mat? - Grillat, ååh sommar!!!
34. Dryck? - Vatten och coca cola
35. Färg? - Blå 
37. Stad? - Alanya
38. Land? - Turkiet 
39. Ämne i skolan? - Sedan när tyckte jag att skolan var tillräckligt rolig för att ha ett favoritämne? Haha, nej men typ hemkunskap :D
40. Människa? - Alla som gör mig glad

Senaste:
41. Personen du tänkte på? - Jag tänker inte efter vem jag tänker på, men nu tänker jag på min syster
42. Personen du kysste? - Long time ago. JAG FÅR DÅLIGA MINNEN! :( Men det hände aldrig (enligt mig) så det var riktigt länge sen :D
43. Gången du spydde? - Det minns jag inte, vill inte minnas
44. Gången du grät? - Det var ganska länge sen
45. Pizzan du åt? - Hmm, vet inte :o
46. Gången du var i Göteborg? - Sommaren 06 eller 07(om jag minns rätt)
47. Gången du var i Stockholm? - Jag bor i sthlm idjuts
48. Gången du var full? - Har aldrig druckit 
49. Gången du var hög? -  Har aldrig gjort det
50. Gången du var kåt? - Haha, fan vet jag?

Antingen eller:
51. Svart eller vitt? - Beror på :)
52. Hund eller katt? - Kan inte välja, båda!
53. Ut och festa eller hemma och mysa? - Beror på :D
54. Tvspel eller datorspel? - Jag spelar aldrig något av det? Haha, jag har ett liv! ;)
55. Singel eller upptagen? - Singeeeeeeeel
56. Hångla eller ha sex? - Strula, hehe
57. Lunarstorm, helgon eller Playahead? - Haha, playahead -.-
58. Ragga eller bli uppraggad? - Vet inte (a) Beror på :D
59. Big Brother eller Paradise hotel? - Haha, paradise hotel, ååh minnen! :D
60. Blont eller svart hår? - Svart
61. Har du blåa ögon eller bruna? - Grå/blå/gröna så typ blå 
62. Choklad eller lakrits? - Chocolate, BARA om det är marabouuuu 
63. Göteborg eller Stockholm? - Stockholm
64. Högerhänt eller vänsterhänt? - Vänsterhänt is the shit :]
65. Coca cola eller fanta? - Coca cola!
66. Pizza eller kebab? - Pizza, är det bara jag som inte gillar kebab? -.- 
67. Randigt eller prickigt? - Det beror på
68. Älska eller älskas? - Kan inte välja
69. Leva eller dö? - Leva

Antal:
70. Personer du älskar? - Jag räknar också! Men mina vänner, familjen och honom -.-''
71. Personer du hatar? - Jag har aldrig hatat någon och kommer aldrig att göra
72. Gånger du varit full? - Som jag sa, jag har aldrig druckit
73. Personer du hånglat med inom en 24timmars-period? - Jag håller mig till 1, hallå?
74. Glassar du ätit på en dag? - Jag vet inte, har aldrig ätit många :p
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? - Om ung räknas som en festival så blir det den :D
76. Gånger du haft minnesluckor? - Never
77. Gånger du varit hög? - Har aldrig rökt på
78. Personer du saknar just nu? - Jag vet inte, några stycken.
79. Gånger ditt hjärta brustit? - 1 gång, dumma dumma kärlek

Vem:
80. Vill du kyssa nu? - Ingen faktiskt :)
81. Ska du träffa imorgon? - Det är söndag imorgon och Lollo är hemma från Gotland så vi kanske ska påbörja vår tradition :)
82. Sjöng du senast för? - Mig själv :D
83. Hade du senast en msn-konversation med? - Gabbi, Edessa och Marre
84. Spelade du tvspel med senast? - Har aldrig spelat tvspel ;)
85. Vill du ta med på resa nu? - Syster och mamma till Emma!
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? - Ingen, varför ska man göra det? Stackars människor som är så dumma
87. Förtjänar att dö? - Asså vad är det här för fråga? Jag vill inte att någon ska dö, jag vill inte hata någon, jag vill inte att någon ska må dåligt, okej? Jag var tvungen.. (a)
88. Är söt? - Många
89. Vill du sova jämsides med i natt? - Nobody, eller jo, men ändå

Vad:
90. Gör dig glad? - Dans
91. Gör dig ledsen? - Falska personer som man kallade ''vän'' och kärlek
92. Vill du helst göra nu? - Dansa
93. Önskar du att du slapp göra? - Vet inte, typ att bo långt ifrån pappa
94. Vill du ha nu? - Sömn
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? - No clue
96. Längtar du till? - Matchen ikväll, sommaren, och att jag ska träffa Gabbi om några minuter :D
97. Tycker du om dina betyg? - Som tur är har jag inga :D
98. Ångrar du i ditt liv? - Inget vad jag kan komma på, eller jo, 1 sak.. Förlåt Sara.
99. Är det bästa som hänt dig? - Dansen och Streetstar
100. Hur mycket är klockan? - 15:55

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0