U.T.K är det som gäller

Heeeellu! :)
Just nu sitter jag och snackar med Moa på msn om att lesbiska är oskulder livet ut eftersom dom inte har fått något i sig, fett konstigt!
Iallafall, kom hem för en pytteliten stund sedan, har varit med Moa sedan jag slutade idag. Skolan var helt okej, efter idrotten så låg jag och Marre på marken i solen, äntligen är det vår! :) Gick och mötte Moa och hennes mamma, vi har inte gjort så mycket, snackat, gått promenader, gungat, lyssnat på musik, sjungit och luffat lite i centrum när det blev kallt.

Men hallå, om lesbiska är oskulder livet ut (om de inte har sex med en kille) hur är det då för bögar? Är de också oskulder? Eftersom... Eller jag vet inte, haha. Faktiskt intressant, typiskt att Moa och jag snackade om det förut, haha.

Och som sagt, det är U.T.K som gäller. Och jag vill inte härifrån, jag vill inte dö, jag vill bara hitta bra personer att umgås med, för folk sprider rykten, snackar skit och öppnar sin mun, iallafall de flesta som jag umgås med. Men de har inget bättre för sig, som Moa säger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0