Väldigt bra dag! :)

Hej! :) Är glad och jag ska snart gå och duscha, hoppas inte min ''bränna'' i ansiktet försvinner bara, hehe.
Idag var det skola, helt okej, efter skolan så köpte Nadja kakor och då gick jag, Nadja och Marre till vårat place och solen låg på där så det var riktigt varmt! Låg och solade, det brände igenom mina tights, haha. Härligt! =) Tog en massa bilder (lägger upp dom här när Marre har lagt upp dom på fb) och lyssnade på musik, åt, pratade, skrattade, njöt av solen. Ååh, det är underbart (a) Iallafall, sedan skulle Marre på sin spanska-lektion i nyboda men den var inställd så vi gick hem till Nadja och lämnade henne, braaaaaa Nadja! Haha.. Iallafall, jag och Marre typ sprang hem till henne och gick till affären, gick tillbaka och sedan gick vi ut, gungade först, sedan satte vi oss på en ''plattform'' vid lilla nyboda och solen låg på där så det var varmt och skönt :) Tog massa bilder, sjöng, pratade och gjorde massa saker.. Har saknat min bebbo och Nadja, imorgon gör vi om det. ;) När jag hade varit med Marre i någon timme gick jag hem helt fräknig (Dåligt = jag tycker det är riktigt fult, men andra tycker det är gulligt -.- Bra = tecken på att jag fått färg) och satte mig på balkongen och låg i solen med min syster och lyssnade på musik, lovely! :D Sedan åt jag snabbt och mötte sedan Moa, gjorde inte så mycket, gick runt hela Tyresö typ, haha, snackade, flummade, ja, allt möjligt. Sedan gick vi till nyboda och träffade Dannis och Edessa där, Kibbe och Dannis hade kriiiiig, asså tårarna spröt och jag fick kramp, herregud vad jag dog av garv, haha. Det kändes som om att mitt ansikte kokade över, haha, heeeeeeeeeeelt roligt. :D Sedan gick jag och Edessa hem.

Planerna för idag blev inte som det var tänkt, men vad kan jag göra åt saken? ;) Men det blev ändå en väldigt bra dag, dock tror jag att solen påverkade det lite. :) Och det var bra, nu är jag helt slut, tror faktiskt att det är för att jag varit ute i solen sedan jag slutade skolan, vilket var 13:20, hehe. Ska duscha nu, men vi hörs! Förhoppningsvis har Marre lagt upp bilderna innan jag skriver nästa gång. Kommer inte orka skriva mer ikväll, så godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0