Wednesdaaaaaaaaay

Heeeeello! :D
Är på bättre humör nu, det är coolt att en person kan göra en helt glad efter att den precis varit nere.. Skitgrymt! :D
Iallafall, jag längtar till onsdag!! :) Jag längtar, men ändå inte. ;) Jo, jag längtar.
ONSDAG SKA BLI LYCKAT!

Eftersom jag är snäll så lägger jag ut ''schemat'' för resterande vecka av påsklovet 2010:
Imorgon (måndag): Vakna, ta det lugnt, träffa Gabbi och säkert annat folk
Tisdag: Vakna, städa, träffa Gabbi och annat folk, sova hos Gabbi
Onsdag: - (yey!) Sover hos Gabbi
Torsdag: - UT
Fredag: - UT
Lördag: UT
Söndag: Sova uuuuut, plugga!

Ååh, jag gillar den här låten! :) Lalala, mmmm, tralalalala, jag kan inte texten men gillar den! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0