Why did you make it hard for me?


Dagens låt...

Planerna för kvällen förändrades, min syster skulle ha house-klass så jag var med och dansade, Adrian stannade efter sin klass och var med, skitkul! Det märktes att jag inte dansat på en hel vecka, men det var lika kul som vanligt. :) Efter klassen följde jag med min syster till ringen, sedan gick jag till nyboda och träffade Edessa. Vi gick på promenad, sedan gick vi tillbaka till nyboda. Samme, Edessa, Emma, Goran och Gabbi körde ''land och stad'', Patricia ringde sen och då gick jag och mötte henne, sedan var Dannis också i nyboda, Varre med! :) Sedan hände inte så mycket, asså Kibbe med sina dumma sladdar, alltid han! -.- Men men, gick hem och skulle egentligen se på film med min syster, men varken hon eller jag orkade eller hade lust.. Och nu har Marre loggat ut från msn också, tråkis! Så antingen kollar jag runt och nördar mig eller försöker sova, är riktigt trött. Dags att vända dygnet nu! Inte sova till halv 2, nej. Får se vad jag bestämmer mig för, men om mina tankar är ''rätt'' så kommer jag inte få sova i många timmar för att en person kommer ringa och väcka mig. Men vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0