Wish I never met you..

Heello! :)
Pratade nyss med min gris i telefonen :)
Iallafall, igår när jag kom till Sthlm mötte jag upp Moa och Gabbi, vi satte oss på berget över tivolit i solen :) Sedan skulle jag leka jag vet inte vad, typ klättrare, men det gick inte så bra (a) Vi träffade sedan Edessa, gick runt, gick hem till Edessa och målade ägg, lyssnade på musik och chillade, gick ut, Edessa köpte glass och kastade den, köpte en ny, sedan kom Sammy, Shady, Ibo, Karima, Dannis och Hanna, då gick alla förutom Karima och Dannis, de gick ut med oss och vi flummade, haha. Sedan gick jag, Moa och Gabbi till mig och hämtade saker, sedan gick vi till Moas port och luffade där, åt choklad (a), sedan gick Moa upp och då gick jag och Gabbi till henne. Vi snackade med hennes familj, eller ja, det var jag som ville prata med hennes mamma och haha, ska inte gå in på detaljer. ;) Iallafall, vi satt där i typ någon timme och snackade, sedan låg vi i Gabbis säng och snackade och lyssnade på musik. När klockan blev 1 på natten ringde Ibo och då gick vi ner i Gabbis port och snackade med honom och Shady. Sedan upp igen och lyssnade på musik, snackade och sedan somnade vi. Idag på morgonen lyssnade vi på musik och snackade, åt frukost med familjen, lyssnade på musik, Gabbi lekte data-expert ;) Och vi såg på tv och lite, sen gick jag hem och jag var med när Annie körde, HAHA!

Men nu ska jag ut och träffa Gabbi, måste bara sätta upp mitt äckliga och fula hår, sedan skorna och sen ouuuuut! :D Vet inte vad som händer ikväll, jag och Gabbi har lite flipp på en dum person.. Så vi ska väl göra något åt saken, jag kanske sover hos henne ikväll igen, eller jag vet faktiskt inte. Hon äter här med min familj ikväll iallafall. :) Men vi hörs, hejdååå! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0