18 missade samtal

Hejhej! =)
Jag är väldigt glad nu trots att jag fortfarande är sjuk, men gladare kommer jag nog bli inom en snar framtid eftersom att Ronja ringde för en stund sedan och sa att hon var i Sverige (!!!), hon kommer hit snart och min mobil kommer vara avstängd då säkert. Äntligen en kväll+natt utan allt folk i Tyresö, okej nästan... Och bara vara med Ronja. Vad jag har längtat efter det här. =) Har tillochmed städat, och tro mig, det krävs mycket för att få mig att städa.

Mamma är inte hemma heller så det blir jag, Ronja och min storasyster ikväll, mysigt faktiskt. Massa snack och skratt kan jag lova er. 2 veckor utan Ronja, tro mig, vi har mycket att ta igen! Men nu ska jag vara lite social mot Annie innan R kommer och så ska jag nog byta om också. PUSS!

HELL YEAH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0