Å.N.G.E.S.T (på hög nivå!)

Godmorgon alla! =)
Vaknade efter 13 någon gång, sedan dess har jag bara slappat och legat bänkad framför tvn med syster. Det behövs också ibland och det kommer nog inte bli så längre när Ronja kommer tillbaka, då kommer jag vara bokad så fort jag vaknat. Haha... Men försöker njuta så mycket jag kan innan skolan startar igen, och då kommer jag vara redo för betygen. Ååh, nu fick jag ångest pga det också. Smart!

Nu till rubriken, jag har ångest angående den här terminen, vart ska jag dansa? Vad ska jag dansa? Med vem? Vilken lärare? Vilka dagar? Hur många klasser ska jag ta i veckan? Vill jag dansa i grupp eller köra mitt egna race? Jag har sån ångest ang allt det här. Åh, jag vil bara köra mitt egna race men ändå så vill jag vara med i en grupp också. Ska jag satsa på att köra solo eller med grupp? Hmm, får tänka på det där senare.

NU: Klä på mig, orkar inte bry mig om hur jag ser ut idag (som vanligt nuförtiden) för jag ska bara till centrum med min syster en stund, jag kanske träffar Sara mot kvällen eller något istället. Vet inte. Men vi hörs!

Streetstar, denna bild togs dock förra året. Men ta mig tillbaka till Streetstar 2010!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0