Avslutningskvällen på Ung 08

Godmorgon eller något. =)
Igår åkte jag och Edessa till Ung (vad annars?) och mötte upp tjejerna, kollade på dansuppträdanden osv. Sedan kl 21 så började Generation Show, damn vad grymma alla grupper var! Alla var verkligen där och stöttade, åh så grymma! :) Resten av kvällen dansade vi och så, som vanligt. Jag och Patricia åkte till Tyresö typ 12 och då gick vi båda hem. Men vet ni vad? När vi står vid tbanan så skriver Shamsa eller vem det var att det var bra musik där nu och att alla ville dansa och då fick jag och P panik så vi gick inte på tbanan men till slut gjorde vi det när vi inte brydde oss.

Idag är det The Voice som gäller! Just nu väntar jag på att Edessa ska vakna så jag kan fråga henne lite saker om ikväll/idag/inatt. Men men, nu ska jag fortsätta prata med Gaby. Vi hörs! =)
Haha, soooooo last year.
Och, jag saknar det inte alls.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0